English

وزیر کشور:

رمز موفقیت اقتصاد کشور، مردمی سازی اقتصاد است

وزیر کشور ابراز داشت: مردمی سازی اقتصاد، رمز موفقیت اقتصاد کشور است و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ گرچه با مشکلاتی همراه بود اما توانست در این زمینه تحول ایجاد کند و به مردمی سازی اقتصاد کمک شد.

رمز موفقیت اقتصاد کشور، مردمی سازی اقتصاد است
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد وحیدی، در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی یزد با تاکید بر اینکه امروز در کشور ما جهاد اقتصادی در حال رخ دادن است، اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی کارآفرینان بی‌شک نقشی موثر در در رشد و ارتقا جایگاه کشور دارد.

وی بیان کرد: برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، قله ای در نظر گرفته شده که برای رسیدن به این قله نیاز به همت بیشتر و همکاری کارآفرینان اقتصادی است زیرا در حوزه اقتصاد نیز باید تحولات جدی در کشور رخ دهد.

وحیدی با بیان اینکه امیدوار به تحقق تغییرات مثبت در حوزه اقتصادی هستیم، افزود: این امیدواری به واسطه توسعه علمی و توسعه دانش بنیان ها به وجود آمده و از آنجا که خودباوری در میان جوانان بیشتر شده، امید به آینده ای بهتر وجود دارد.

وزیر کشور یادآور شد: مردمی سازی اقتصاد، رمز موفقیت اقتصاد کشور است و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ گرچه با مشکلاتی همراه بود اما توانست در این زمینه تحول ایجاد کند و به مردمی سازی اقتصاد کمک شد.

وحیدی یکی از موضوعات تحولی در اقتصاد را زنجیره ارزش ذکر کرد و ادامه داد: اگر برای یک کار زنجیره ارزش تعریف نشود و ابتدا و انتهای کار مشخص نشود به موفقیت می رسیم اما با حوادث کوچک، اصل کار زیر سوال می رود و این موضوع باید در تمام زمینه و رسته ها تعریف شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان یزد اظهار کرد: ۲۰ هزار گردشگر برای استانی نظیر یزد با این همه اثر میراثی و جاذبه طبیعی و ثبت جهانی بافت تاریخی، بسیار کم است و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی افزود: از آنجا که گردشگری می تواند تحولی جدی در حوزه اقتصاد ایفا کند، باید زنجیره ارزش در این بخش نیز تعریف و ایجاد شود.

وحیدی با اشاره به اینکه یزد را به «قنات و قنوت و قناعت» می شناسند، عنوان کرد: این ویژگی های یزدی ها می تواند پیشران بسیاری از موضوعات مثل بهره‌وری شود و سفیر و پیام رسان هویت ملی باشد.

وزیر کشور خطاب به استاندار یزد عنوان کرد: تحول باید توسط خود مدیران استان صورت گیرد و در این زمینه مشخص کنید که برای رسیدن به اهداف مشخص شده و ارزش افزوده ظرفیت های موجود در استان یزد نیاز به چه اختیاراتی دارید و با نگاه رئیس جمهور مطمئن باشید این اختیارات به شما تعلق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه