English

استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در ۵ استان کشور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیاعلام کرد: روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، تظاهرات حمایت از مقاومت در 5 استان برگزار خواهد شد.

استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در 5 استان کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، تظاهرات حمایت از مقاومت در استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی، برگزار خواهند داد.

استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در 5 استان کشور 

در این اطلاعیه آمده است.

« بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ »   سورۀ انبیاء ـ آیۀ 18

جنایاتِ وحشیانـۀ رژیـم غـاصـبِ صهیونیستی قلوب همه انسان‌های با شرافت را آزرده ساخته و این ننگ بزرگ هرگز از دامان جانیانِ دیوسیرت و حامیان آمریکایی و غربی آن پاک نخواهد شد لذا همچنان فریاد محکومیت حاکمان پست این رژیم و اربابان آمریکایی آنها در سراسر جهان طنین انداز است و باید ادامه یابد.

 امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان لازم است که در دفاع از فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و تا پیروزی نهایی این ملت شجاع در کنار آنان بایستد.

 مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی که با الهام از مکتب امامین انقلاب اسلامی همواره از مردم فلسطین دفاع کرده در «روز جمعه ۱۰ آذر ماه» در ( استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی ) بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهرات ، ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از مقاومت ؛ فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه