English

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

پرداخت مزایا به کارمندان برای انضباط‌بخشی است

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه پرداخت مزایا به کارمندان به‌منظور انضباط‌بخشی انجام می‌شود، گفت: برخی دستگاه‌ها در مناسبتی، مزایای فراوان پرداخت کرده و برخی اصلا پرداخت نمی‌کردند که با این دستورالعمل برای این کار، قاعده‌ای اعمال و پرداخت‌ها در این سقف انجام می‌شود.

پرداخت مزایا به کارمندان برای انضباط‌بخشی است

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دولت در مناسبت‌هایی مانند اعیاد و ولادت‌ها، اظهار کرد: پرداخت مزایای جانبی مصوبه شورای حقوق و دستمزد بود که توسط معاون اول رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها ابلاغ شد و این پرداخت در سقف اختیار دستگاه اداری مربوطه است.

وی با بیان اینکه این مصوبه به این معنا نیست که پرداخت را حتما بتوانند اختصاص دهند، ادامه داد: دستگاه متبوع برای پرداخت باید بودجه لازم را داشته باشد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: نکته ما انضباط‌بخشی بود که برخی دستگاه‌ها در مناسبتی پرداخت بسیار داشتند و برخی اصلا پرداخت نداشته‌اند، خواستیم برای این کار قاعده‌ای اعمال و پرداخت‌ها در این سقف انجام شود.

لطیفی درباره اینکه آیا پرداختی‌ها برای نیروهای شرکتی هم اعمال می‌شود یا نه، گفت: نیروی شرکتی نیروی طرف قرارداد با دولت نیست و در حقیقت نیروی یک شرکت است، اما اگر مزایا در قرارداد بین نیرو و شرکت طرف قرارداد قید شده باشد باید اعمال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه