English

وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

خالص‌سازی مربوط به دولت نمی‌شود/ برخی برای اهداف سیاسی از این واژه استفاده می‌کنند

وزیر کشور استفاده از لفظ و واژه خالص‌سازی توسط برخی در زمان انتخابات را بیشتر برای اهداف سیاسی عنوان و اعلام کرد: این لفظ با توجه به شناسنامه دولت مربوط به او نمی‌شود.

خالص‌سازی مربوط به دولت نمی‌شود/ برخی برای اهداف سیاسی از این واژه استفاده می‌کنند

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج و در واکنش به استفاده برخی سیاسیون از واژه خالص‌سازی در انتخابات اظهار کرد: نمی‌دانم این واژه‌سازی‌ها که بیشتر اهداف سیاسی دارد، بر حسب چه منطقی است.
وی ادامه داد: اگر منظورشان این است که دولت نمی‌خواهد گروه‌های سیاسی مختلف در انتخابات پیش‌رو حضور داشته باشند که اتفاقا دقیقا برعکس است.

وزیر کشور گفت: به‌عنوان نمونه، جلسات خانه احزاب، یکی از پر رونق‌ترین جلساتی است که تاکنون برگزار شده و در حوزه فعالیت سیاسی خانه احزاب مرتبا از آنها درخواست کرده‌ایم در انتخابات فعال باشند و شرکت کنند.

وحیدی با تاکید بر اهمیت حضور همه سلائق و علائق سیاسی هم در انتخابات و هم در مسئولیت‌های گوناگون، گفت: رئیس‌جمهور بارها تاکید کرد همه نظرات حتی نظرات جریان مخالف دولت هم شنیده شود، چه بسا حرف‌های خوبی بیان شود.

وی ادامه داد: بنابراین هم سیاست شخص رئیس‌جمهور و هم دولت بر لزوم وجود همه سلیقه‌های سیاسی در کشور است پس این لفظ که دیگران از فعالیت کنار گذاشته شوند، دست‌کم به دولت مربوط نمی‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: ملاک در مسئولیت‌ها، کارآمدی، پایبندی و توانمندی‌های لازم است که طبق قانون فرد باید دارا باشد. البته فرد باید تعهدات اخلاقی، اقتصادی، حرفه‌ای و سلامت کاری هم داشته باشد.

وحیدی با بیان اینکه این معیارها برای دولت اساس است، گفت: دولت به‌دنبال این نیست که افراد توانمند ‌با قابلیت‌های حرفه‌ای را کنار بگذارد و شناسنامه دولت هم همین را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه