English

فرمانده کل سپاه:

بسیج از هنر به عنوان عرصه مهم مقابله با دشمن استفاده کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بهره‌گیری از هنر یکی از عرصه‌های مهم بسیجیان برای مقابله با اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

بسیج از هنر به عنوان عرصه مهم مقابله با دشمن استفاده کند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین سلامی در آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد افزود: استفاده از هنر فاخر در راستای مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان کاری بس ارزشمند و جزو مسئولیت‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دنیای هنر، دنیای استفاده از تجهیزات مدرن اعم از نرم‌افزارها و سخت افزارهایی است که در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه است، ادامه داد: رسانه امروز در صنعت بسیار پیشرفته، بسیار پیچیده و بسیار تاثیرگذار است و در دنیای واقعی جایگاه بسیار مهمی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر گفت: تاکید می‌کنیم این مرکز به‌ منظور تهیه آثار فاخر حتما مجهز شود تا بتوان با ساخت فیلم و انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، سریال‌ و پویانمایی‌، اثرگذاری لازم داشته باشد.

سلامی با بیان اینکه یکی از عرصه‌هایی که تاثیرات فوق‌العاده‌ای را می‌تواند بر فرهنگ، آگاهی‌بخش مردم و هم جذب اقشار مختلف جامعه و مصون نگه‌داشتن آنها از گزند دشمن داشته باشد هنر است بر استفاده از مسایل فرهنگی و هنری تاکید کرد.

وی گفت: یکی از جنگ‌هایی که امروز با آن روبه‌رو هستیم جنگ نرم است، به این دلیل به جنگ یادشده نرم می‌گویند که خیلی محسوس نبوده و حسی که انسان به جنگ سخت در قالب آتش و بمباران دارد این احساس در جنگ نرم احساس نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرچند اسم آن فضای مجازی است اما تاثیرات آن کاملا واقعی است و به واسطه محسوس نبودن، تاثیرات آن به شدت خطرناک‌تر از جنگ سخت است گفت: در جنگ سخت وقتی فرزندان ایران را از دست می‌دهیم با افتخار از او به‌ عنوان شهید یاد می‌کنیم اما تلفات در جنگ نرم باعث ناراحتی، شرمندگی و افسردگی است.

سردار سلامی در سفر خود به یزد عصر امروز در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان سخنرانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه