English

فرمانده کل سپاه موفقیت ورزشکاران پاراآسیایی را تبریک گفت

فرمانده سپاه پاسداران تاریخ‌سازی دلاورمردان و شیرزنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را به رهبر انقلاب، ملت ایران و نقش‌آفرینان این دستاورد سترگ تبریک گفت.

فرمانده کل سپاه موفقیت ورزشکاران پاراآسیایی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، در پی افتخارآفرینی دلاورمردان و شیرزنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجامید، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تاریخی و افتخارآمیز دلاور مردان و شیر زنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، غرور و شادی ایرانیان عزیز در اقصی نقاط جهان را رقم زد، به محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شریف و قهرمان ایران بویژه به کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران، کادر فنی، اجرایی، مسئولان و سرپرستان کاروان اعزامی کشورمان به این آوردگاه بزرگ قاره کهن، تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

الطاف خدای بزرگ را شکر و سپاس می‌گوئیم و بر نقش آفرینان و پدیدآورندگان عالیقدر این دستاورد سترگ و مبارک درود می‌فرستم و تداوم پیروزی‌ها و موفقیت‌های فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در تمامی میادین ورزشی که با پیام صلح، همزیستی و همبستگی ملت‌ها همراه است را آرزومندم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه