English

معاون سیاسی وزارت امور خارجه:

کشورهای مستقل برای توقف جنایات جنگی در غزه تلاش کنند

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان در غزه، خواستار تلاش کشورهای مستقل برای توقف نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه مردم بی‌دفاع این منطقه شد.

کشورهای مستقل برای توقف جنایات جنگی در غزه تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری موج

، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به منظور برگزاری هفتمین نشست کمیته مشترک مشورتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فیلیپین در مانیل به سر می برد، صبح امروز با انریکه مانالو وزیر امور خارجه فیلیپین ملاقات کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این ملاقات، شصت سال روابط سراسر تعامل و همکاری دو کشور را بهترین پشتوانه برای ارتقا مناسبات دو کشور در آینده دانست.

باقری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان در غزه، خواستار تلاش همه کشورهای مستقل برای توقف نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه شد.

وزیر امور خارجه فیلیپین نیز در این دیدار ضمن یادآوری ملاقات اخیر خود با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، اراده کشورش برای گسترش روابط به ویژه در زمینه‌های اقتصادی با ایران را اعلام کرد.

مانالو وقایع غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی را عمیقا ناراحت کننده خواند و اعلام کرد: فیلیپین معتقد است جنگ در غزه باید هرچه زودتر پایان یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه