English

رئیس جمهور در شهرکرد:

اجرای طرح‌های آبرسانی نیمی از مشکلات شهرکرد را حل می‌کند

رئیس جمهور تاکید کرد: نیمی از مشکلات چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح‌های آبرسانی حل می‌شود.

اجرای طرح‌های آبرسانی نیمی از مشکلات شهرکرد را حل می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز در شهرکرد هستیم و استانی که جلوه کار و تلاش و مردمان خونگرم و وفادر این استان که همه آنها مردمان با صفا ی هستند که نسبت به ارزهای اسلامی نیز باوفا می‌باشند.

وی ضمن ادای احترام به ۲۵۰۰ شهید و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد: در سفر اول مصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد که با تلاش استاندار، مدیران استان و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف تلاش کردند و اکثر آنها به مرحله اجرایی رسید.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد

 

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه طرح‌هایی در دوره اول تصویب شد و باید اجرا می‌شد گفت: مسئله آب رسانی در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است که با بهره برداری از آب رسانی در این استان بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح آبرسانی مشکل نیمی از این استان حل می‌شود گفت: غیر از پروژه‌های آبرسانی، پروژه‌های قابل توجه دیگری انجام شده و برخی دیگر مورد تصویب قرار می‌گیرد و امید است با تلاش مسئولین این استان و کشوری در آینده شاهد بیکاری و محرومیت در این استان نباشیم.

حجت الاسلام رئیسی از مسئولین این استان که پیگیر مصوبات دوره اول بودند تشکر کرد و گفت: امید است با همکاری دوستان و همکارانی که در استان حضور دارند بتوانیم اعتماد مردم را روز به روز افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه