English

وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج خبر داد:

افزایش حدود ۱۰ هزار نفری داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

وزیر کشور با بیان ثبت‌نام ۲۵ هزار نفری داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، میزان مشارکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان مشارکت داوطلبان در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۶ هزار نفر بود.

 افزایش حدود ۱۰ هزار نفری داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج و در پاسخ به اینکه با توجه به الکترونیکی بودن ثبت‌نام انتخابات و شکل نگرفتن شور انتخاباتی در مردم و نامزدها، گفت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بسیار ارزشمند بود، چون ۴۹ هزار نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام و بیش از ۲۵ هزار نفر در مرحله ثبت‌نام اصلی با ورود به سامانه وزارت کشور، نام‌نویسی کردند که با توجه به مشارکت ۱۶ هزار نفری در دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش حدود ۱۰ هزار نفری ثبت‌نام‌ها بودیم.

 

بیشتر بخوانید:

اجرای انتخابات تمام الکترونیک در تهران دشوار است

شرایط ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان اعلام شد

شفافیت در انتخابات باعث می شود انتخابات با سلامت برگزار شود

در روز پایان ثبت‌نام، تاکنون ۱۸۸۳۱ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند

 

وزیر کشور ادامه داد: در این دور از انتخابات همچنین از همه طیف‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات شرکت کردند که نشانگر اهمیت این انتخابات است‌.

وی خاطرنشان کرد: در ۳ ماه باقیمانده به انتخابات، همه ظرفیت‌های مردمی و رسانه‌ای و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید به میدان بیایند و پس از طی مراحل لازم در هیات‌های اجرایی و نظارت، داوطلبان در راستای انتخابات خود را معرفی و فعالیت خود را آغاز کنند.

وحیدی با مهم خواندن نقش رسانه‌‌ها، داوطلبان، حامیان آنها و فراهم کردن بستر انتخابات از سوی وزارت کشور، گفت: وضعیت انتخابات امسال را خوب می‌بینم و میزان مشارکت خوبی انتظار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه