English

راه اندازی ایستگاه دائمی پمپاژ آب بوئین بانه توسط رئیس جمهور

رئیس جمهوری روز جمعه با بهره برداری از ایستگاه دائمی پمپاژ آب بوئین بانه استان کردستان با تامین آب آشامیدنی پایدار برای 223 هزار نفر و با اعتباری بالغ بر 573 میلیارد تومان راه اندازی شد.

راه اندازی ایستگاه دائمی پمپاژ آب بوئین بانه توسط رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه سفر استانی دولت سیزدهم به استان کردستان، ظهر امروز جمعه، ابراهیم رئیسی رئیس دولت مردمی، ایستگاه دائم پمپاژ آب بوئین بانه را به بهره برداری رساند. این پروژه با اعتباری بالغ بر 573 میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

پروژه آبرسانی به شهرستان بانه از سد عباس آباد شامل خطوط انتقال به طول 22.5 کیلومتر، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 650 لیتر در ثانیه و مخازن ذخیره با ظرفیت 10 هزار متر مکعب است و برای پوشش آب شرب طراحی شده است. نیاز 223 هزار نفر.

این پروژه با توجه به تنش آبی سال 1400 در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری رسید.

رئیس جمهور همچنین در این سفر چندین پروژه دیگر آب و برق وزارت نیرو در استان کردستان از جمله آبرسانی از مدول (بخش) دوم تصفیه خانه شماره 2 سقز از سد چراغ ویس، پروژه آبرسانی از سد چراغ ویس را افتتاح کرد. تصفیه خانه آب شرب شهرستان دیواندره تا شهرستان دیواندره و مجتمع روستایی اوباتو از سد سیازاخ، بهره برداری از 2700 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی گاران، اصلاح فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سنندج، تبدیل کامل شبکه سیم مسی استان به خودی -کابل پشتیبانی، افتتاح پروژه بهارستان در راستای توسعه، اصلاح و بهسازی کامل شبکه فشار متوسط ​​و قوی ضعیف و پست های توزیع برق 644 روستا در 10 شهرستان استان و همچنین احداث 63 تا 20 خط توزیع کیلوولت و پست شهید نمکی و استفاده از 10 فیدر 20 کیلوولت با اعتباری بالغ بر 12700 میلیارد تومان. تمامی این پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه