English

سخنگوی وزارت امور خارجه:

آمریکا حقوق بشر را فدای منافع رژیم جنایتکار اسرائیل می کند

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیه، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را به فدا کردن صلح و امنیت بین‌المللی برای منافع رژیم صهیونیستی متهم کرد.

آمریکا حقوق بشر را فدای منافع رژیم جنایتکار اسرائیل می کند

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبلیه را محکوم کرد و گفت: آمریکا و برخی دیگر از کشورها سازمان ملل و شورای امنیت را به گروگان گرفته و صلح و امنیت بین‌المللی را قربانی کرده‌اند. 

کنعانی در ادامه خاطرنشان کرد: تخریب اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی، عمق جنایت و کشتار را نشان می دهد.

وی سپس افزود: با وجود این، اکثریت قریب به اتفاق کشورها، دولت‌ها و ملت‌های جهان خواستار آتش‌بس و پایان دادن به حملات ویرانگر و جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه هستند، به جز دولت آمریکا و ... معدود دولت‌های اروپایی هستند که از شعارهای دروغین برای دفاع از حقوق بشر و مداخله در امور داخلی سایر کشورها استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: واضح است که این کشورها سازمان ملل و شورای امنیت را به گروگان گرفته اند و بنابراین به اندازه مقامات رژیم صهیونیستی در ارتکاب همه این جنایات جنگی در غزه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه