English

فرمانده کل سپاه:

هر کس که بخواهد بر زمین تسلط داشته باشد باید بر جهان اسلام مسلط باشد

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد تهران، درباره تأثیر آمریکا و انگلیس بر سرنوشت سیاسی مسلمانان صحبت کرد.

هر کس که بخواهد بر زمین تسلط داشته باشد باید بر جهان اسلام مسلط باشد

به گزارش خبرگزاری موج، در اجتماع ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد تهران، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران، در سخنانی اظهار داشت: در دوران حاکمیت طاغوت، برای مدتی نیروهای نظامی آمریکایی به صورت مستشار در کشورمان حضور داشتند و آمریکایی‌ها سعی کردند ایران را از ایالات متحده آمریکا جدا کنند و حتی در نبرد اعراب و اسرائیل، ایران را از تحریم نفتی رژیم صهیونیستی محروم کردند.

وی افزود: شاه ایران، به دستور آمریکا، جبران نفت و صادرات آن را در برابر تحریم‌های برخی کشورهای عربی به عهده گرفت و تمام قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی و آرایش قدرت ایران در توزیع جغرافیایی قدرت، به گونه‌ای بود که کشورمان در کنار عربستان حافظ منافع منطقه‌ای آمریکا و انگلیس باشد.

سلامی تاکید کرد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها می‌دانستند که جهان اسلام ۵۰ درصد ذخایر نفتی و گازی جهان را دارد و یکی از بزرگترین بازارهای پرکشش اقتصادی است و همچنین از یک موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر در جهان برخوردار است؛ لذا هر کس که بخواهد تسلط داشته باشد، باید در جهان اسلام، خاورمیانه و خلیج فارس تسلط داشته باشد.

وی افزود: به همین دلیل، مداخله و دخالت آمریکا و انگلیس در سرنوشت سیاسی مسلمانان معنی پیدا کرد و این داستان شگفت‌انگیز و غم‌انگیزی بود که در آن شکل گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه