English

شبکه گسترده ارتشا، اختلاس و زمین‌خواری در سراوان متلاشی شد

داره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، با همکاری دادگستری شهرستان سراوان، یک شبکه گسترده ارتشا، اختلاس و زمین‌خواری را در سراوان شناسایی و متلاشی کرد.

شبکه گسترده ارتشا، اختلاس و زمین‌خواری در سراوان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه‌های فساد و تبانی در سال «مهار تورم و رشد» تولید با همکاری دادگستری شهرستان سراوان اقدامات صیانتی و اطلاعاتی ویژه‌ای را برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و زمین‌خواران کلان در این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا با عنایات خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) با همکاری با هماهنگی مقامات قضایی و همراهی اعضای شورای تأمین، شناسایی یک شبکه گسترده ارتشا و اختلاس و زمین‌خواری از اسفندماه سال ۱۴۰۱ آغاز و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله و مستندات قضایی، یک باند بزرگ اختلاس و زمین‌خواری در شهرستان سراوان مورد ضربه قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، پس از شناسایی اراضی دولتی و ملی تصرف شده در شهرستان سراوان با دستور مقام قضایی تاکنون بیش از ۶۵ هکتار از اراضی مذکور به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان از ید زمین‌خواران آزاد و به بیت‌المال برگردانده شد.

در این گزارش آمده است: همچنین چهار نفر از مدیران و زمین‌خواران بزرگ سراوان که این شبکه را که به صورت حرفه‌ای مدیریت می‌کردند نیز دستگیر و به دادسرای شهرستان سراوان معرفی شدند.

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان از شهروندان تقاضا کرد برای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی برای یاری رساندن به خادمان خود در وزارت اطلاعات هرگونه اخبار و گزارشاتی در خصوص تخلفات و فساد اداری را با شماره تماس ۱۱۳ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه