English

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور برگزار شد

راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در تهران و دیگر استان‌ها به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

 راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی فلسطینیان از تقاطع نواب در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نمازجمعه از دقایقی قبل آغاز شد.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به‌هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان، اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی‌دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیرهای راهپیمایی جمعه، از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

سخنران راهپیمایی ضد صهیونیستی تهران سردار سلامی و شیخ زکزاکی خواهند بود

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جمعه در سراسر ایران برگزار می‌شود

رئیس قوه قضائیه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کرد

 

گفتنی است عملیات بی‌نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان‌الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی که از ۷ اکتبر ۱۵ مهرماه آغاز شده، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده‌اند و حمایت همه‌جانبه خود از صهیونیست‌ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان‌الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که بر اثر این بمباران‌ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده‌اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر زن هستند.

 شمار زخمی‌های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر بوده و تعداد زخمی‌های صهیونیست‌ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌‌عام مردم غزه بلای بزرگ‌تری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی، شکست غیرقابل ترمیمی خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکار عمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچ‌کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه