English

رییس سازمان انرژی اتمی:

تحریم‌های برجامی امروز باید به پایان برسد

محمد اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های برجامی امروز باید به پایان برسد،گفت: اگر چنین نبود نشان دهنده این است که آن‌ها همچنان قابل اعتماد نیستند.

تحریم‌های برجامی امروز باید به پایان برسد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر اتحادیه اروپا به عهد خود وفا نکند و تحریم ها را بر ندارد نشان دهنده این است آنها همچنان قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به هیچ یک از توافقات آنها اعتماد کرد.

وی افزود: برداشتن تحریم ها مشمول زمان است و مشمول اقدام نیست پس آن بند برجام مشمول زمان است که الان ۸ سال تمام شد و باید تحریم‌ ها را بردارند. 

رییس سازمان انرژی اتمی درباره شناخته شدن این سازمان بعنوان‌ دستگاه برتر از سوی سازمان استاندارد اظهار کرد: انرژی اتمی ملزم رعایت الزاماتی است که به آنها ابلاغ می شود و به طور طبیعی مکلف است استاندارد را رعایت کند برای همین سازمان استاندارد این دستگاه را دستگاه برتر انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج، از امروز ۲۶ مهرماه، مطابق با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، همه محدودیت‌هایی که به صورت ناعادلانه در مورد فعالیت‌ها و نقل و انتقالات مرتبط با موشک‌های بالستیک از جمهوری اسلامی ایران وضع شده بود، پایان می‌یاید و ایران دیگر موضوع هیچ محدودیتی در چارچوب شورای امنیت نیست.

 

بیشتر بخوانید:

جمهوری‌خواهان آمریکا برای مسدودسازی دوباره پول‌های آزادشده ایران لایحه پیشنهادی دادند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه