English

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

هیچ صحبتی در لایحه هفتم مبنی بر افزایش درصدی قیمت بنزین نداریم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه بنا نیست گرانی ها دامن زده شود و هیچ کالایی همچون بنزین گران نخواهد شد. از این رو اصلا بحث گران شدن بنزین در مجلس و دولت مطرح شد.

هیچ صحبتی در لایحه هفتم  مبنی بر افزایش درصدی قیمت بنزین نداریم

مجید ناصری نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: برای افزایش قیمت بنزین هر ساله که دولت ها مکلف هستند آن را افزایش بدهند یک معادله چند مجهولی است یعنی اگر بخواهیم بر اساس فوب خلیج فارس و دلار حساب کنیم باید افزایش پیدا کند اما از سوی دیگر حقوق و دستمزد ها یک معادله دیگر ایجاد می‌کند.

وی افزود: اما از سوی دیگر واقعا حامل های انرژی ارزون قیمت نسبت به سایر کالاها هستند مثلاً قیمت آب از بنزین هم زیاد است ولی این حامل ها چون پایه و اساس همه چیز هستند اگر افزایش پیدا کند بر روی سایر کالاها نیز اثر گذار است.

 

بیشتر بخوانید:

مصرف سوخت خودروها بالاست/ با شایعه افزایش قیمت بنزین التهاب ایجاد نکنیم

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه بنا نیست گرانی ها دامن زده شود و هیچ کالایی همچون بنزین گران نخواهد شد. از این رو اصلا بحث گران شدن بنزین در مجلس و دولت مطرح شد

ناصری نژاد تصریح کرد: حقیقت این است که در شرایط فعلی نه دولت و نه مجلس قصدی برای افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی ندارند زیرا هنوز شرایط اقتصادی به گونه ای نیست بخواهیم حامل های انرژی افزایش قیمت داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو مطرح کردن درصد افزایش قیمت هر ساله فعلا صلاح کشور نیست و همچنین باید مانع شد که اتفاقی در سال ۹۸ برای کشور رقم خورد این بار نیز رقم نخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه