English

گزارشی از ملاقات‌های مردمی مدیرعامل بانک مسکن/ دستور شایان برای تسهیل در پرداخت تسهیلات

بنا بر اعلام روابط عمومی بانک مسکن جلسات ملاقات مردمی محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به صورت هفتگی و مستمر در محل ستاد مرکزی بانک برگزار می شود.

گزارشی از ملاقات‌های مردمی مدیرعامل بانک مسکن/ دستور شایان برای تسهیل در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی بانک مسکن در گزارشی ماهیانه ای در خصوص ملاقات های مردمی مدیرعامل بانک متبوع خود نوشت: طی یک ماه گذشته مدیرعامل بانک مسکن در 4 جلسه با بیش از 200 نفر از مشتریان و کارکنان بانک مسکن ملاقات داشته و وی به بررسی مشکلات آنها پرداخته است.

روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد: از عموم مردم، مشتریان و کارمندان شریف بانک مسکن دعوت می شود در صورتیکه در هر یک از بخش های مختلف بانک با مشکلی مواجهه شدند طبق سازوکار پیش بینی شده در جلسات با مدیرعامل بانک حضور پیدا کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

طبق اعلام روابط عمومی بانک مسکن، عمده مشکلات و مسائل مطروحه از سوی مردم شریف ایران اسلامی مربوط به چگونگی دریافت تسهیلات یا نحوه بازپرداخت آن است، لذا محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن دستور داد علاوه بر اینکه مشکلات مردم عزیزی که به صورت حضوری تشریف آوردند و مشکلاتشان را مطرح کردند در چارچوب قوانین و مقررات رفع شود، موانع مطروحه به طور کلی نیز از سر راه مشتریان عزیز در سراسر کشور و شعب نیز برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه