English

میهمانان ۴۱ کشور جهان با رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت دیدار می‌کنند

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰۰ تن از فرهیختگان کشورهای جهان اسلامی از ۴۱ کشور جهان از نهم مهرماه آغاز خواهد شد.

میهمانان ۴۱ کشور جهان با رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰۰ تن از فرهیختگان کشورهای جهان اسلام  از ۴۱ کشور جهان از نهم مهرماه آغاز خواهد شد. در این راستا میهمانان ۴۱ کشور جهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز چهارشنبه ۸مهرماه با عنوان «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» که در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: کنفرانس همکاری‌های اسلامی، کنفرانسی بوده که به صورت سالانه برگزار می‌شد و دو سال به سه نوع متنوع برگزار می‌شود که اول کنفرانس منطقه‌های وحدت در سه استان کردستادن گلستان و اذربایجان‌غربی بود. در این ابتکار قشر وسیعی از روحانیون در این کنفرانس حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مجمع تقریب درصدد است کنفرانس‌های منطقه ای را بیشتر ترویج بدهد، خاطرنشان کرد: خدمات انقلاب اسلامی برای بحث تقریب بسیار اثرگذار بوده است. امروز در سه کشور همجوار کنفرانس‌های منطقه ای را در کشورهای همجوار خود دنیال کنیم و در این سطح تعداد بیشتری از علمای جهان اسلام و فرهیختگان کشورها حضور داشته باشند و سال گذشته در کشور عراق شکل گرفت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه