English

رئیس سازمان امور ادری و استخدامی کشور :

تصویب یک نسخه واحد برای استخدام‌ها، خلاف روح قانون‌گذاری است

به گفته رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، تصویب نسخه واحد برای استخدام‌ها در برنامه هفتم، خلاف روح قانون‌گذاری است.

تصویب یک نسخه واحد برای استخدام‌ها، خلاف روح قانون‌گذاری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص بررسی بندهای مربوط به استخدام ها در مجلس گفت: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون گذاری است، کار سنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره وری محقق شود.

رئیس سازمان امور ادری و استخدامی کشور در مورد ورود گزارش کمیسیون تلفیق در مورد برنامه هفتم توسعه به بحث استخدام‌ها، گفت: اعتقاد داریم در استخدام ها باید اثر فناوری را ببینیم هوشمند سازی، هوش مصنوعی و سامانه های یکپارچه نیازهای ما را به نیروی انسانی تغییر می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون گذاری است، کار سنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره وری محقق شود.

معاون رئیس جمهور در مورد یکسان سازی حقوق و دستمزدها در برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهادات دولت در خصوص حقوق و دستمزد در نسخه نهایی برنامه هفتم توسعه که در کمیسیون تلفیق تصویب شده، حذف گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه