English

سخنگوی وزارت خارجه ایران:

کشتار صبرا و شتیلا فقط یک چشمه از عملکرد ماشین ترور رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است.

کشتار صبرا و شتیلا فقط یک چشمه از عملکرد ماشین ترور رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در سالروز کشتار صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی، گفت: کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است.

ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی «ایکس» در این ارتباط نوشت: « امروز ۱۶ سپتامبر سالگرد کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و مردان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی در اردوگاه‌های ‎صبرا و شتیلا توسط صهیونیست‌ها و مزدوران آنان است که با این جنایت بزرگ روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کردند؛ لکه ننگی که هرگز از پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن زدوده نخواهد شد.

‌کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است، چرا که این جنایات چندین دهه متمادی است که با حمایت آمریکا و اروپا از صهیونیست‌های اشغالگر همچنان ادامه دارد.

صبرا و شتیلا، همواره لکه ننگی بر پیشانی حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر به ویژه آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه