English

ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد؛

شهید حمیدرضا الداغی شهید شاخص سال ۱۴۰۲ شد

شهید حمیدرضا الداغی به عنوان شهید شاخص امر به معروف و نهی از منکر سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

شهید حمیدرضا الداغی شهید شاخص سال ۱۴۰۲ شد

به گزارش خبرگزاری موج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت حفظ ارزش‌هایی همچون ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی، غیرت و جوانمردی و دفاع از حرمت زن ایرانی، شهید حمیدرضا الداغی را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

حجت الاسلام طاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اعلام این مطلب گفت: شهید الداغی خون پاک خود را در راه حفظ ارزش و کرامت دختران این سرزمین تقدیم کرد و در کمیسیون احراز با پیگیری‌های ستاد و هماهنگی بنیاد شهید به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد.

وی غیرت و جوانمردی، دفاع از ارزش و کرامت زن ایرانی، ساکت نبودن در برابر ظلم، ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی و کمک به مستمندان را از شاخص‌ترین ویژگی‌های این شهید برشمرد.

طاهری، ساکت نبودن در برابر ظلم را از خصوصیات بارز این شهید برشمرد و افزود: عمل غیورانه این شهید بزرگوار آحاد مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد و دل‌ها را متوجه بزرگ‌منشی وی ساخت. وی به دیگر خصوصیات بارز این شهید پرداخت و گفت: شهید الداغی در عین توان مالی محدود، بی ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که پس از شهادتش فاش شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این شهید باید به‌عنوان الگو و اسوه غیرت به جامعه و به خصوص جوانان معرفی شود.

طاهری همچنین از اهدای تندیس شهید شاخص امر به معروف و نهی از منکر به خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: از این پس هر سال شهید شاخص امر به معروف و نهی از منکر معرفی و این تندیس به خانواده شهید اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه