English

جانشین فرمانده کل سپاه:

در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت:در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما بود

در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز (چهارشنبه) در اختتامیه دومین دوره تربیت و تعالی هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مشهد اظهار داشت: خبیث‌ترین جریان‌های عالم از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن ایران بودند، در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما و در مقابل، طیف مخالف ما بود و بعد از جنگ ۸۷ کشور خودشان اعلام کردند در دوران دفاع مقدس علیه ایران بودیم.

سردار فدوی  ادامه داد: با این حال در دوران ریاست جمهوری اوباما، مقامات این کشور بارها اعتراف کردند در تقابل با ایران بارها شکست خورده‌اند؛ به‌عنوان نمونه در یک برنامه زنده تلویزیونی خود باراک اباما اعلام کرد که ما و متحدان‌مان به دنبال سرنگونی حکومت سوریه بودیم؛ اما چون ایران نخواست، موفق نشدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در آخرین اعتراف وزیر خزانه‌داری آمریکا که اکنون مسؤول اصلی جنگ با ایران است، اعلام کرده در ۴۴ سال گذشته هر کاری علیه ایران انجام دادیم به شکست ما منجر شد؛ در واقع برخلاف آنچه تصور می‌شود، مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا نه وزیر جنگ، بلکه وزیر خزانه‌داری این کشور است که این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.

وی خاطرنشان کرد: واضح است که توانمندی‌های دنیایی و مادی ما باعث پیروزی‌مان نشد و باید علت را در قرآن بجوییم؛ چنانکه خداوند علت پیروزی مجاهدان الهی را یاری خود عنوان می‌کند.

سردار فدوی همچنین به اهمیت تفکر، اندیشه و علم‌اندوزی اشاره و عنوان کرد: علما و اندیشمندان باید به دستورات الهی بیش از سایرین توجه کنند؛ لذا موضوع فرزندآوری که سفارش دین و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه جمع کنونی که از استادان دانشگاه هستند، قرار گیرد.

دومین دوره تربیت و تعالی هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور حدود ۲۰۰ نفر از استادان این دانشگاه به همراه خانواده آن‌ها و همچنین شخصیت‌های ملی از ابتدای هفته جاری در مشهد آغاز شد و امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه