English

رئیس مجلس:

هفته آینده نشستی درباره بورس برگزار می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.

هفته آینده نشستی درباره بورس برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: با وجود آنکه قوانینی برای ساماندهی عملکرد بازار سرمایه وضع شده است، به دلیل عدم رعایت برخی از این قوانین شاهد مشکلاتی در بازار سرمایه هستیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس، بیان کرد: همچنین درباره خوراک پتروشیمی‌ها نامه‌ای خدمت شما نوشتیم و مقرر شد شما این نامه را به هیأت تطبیق ارجاع دهید تا این مسئله مهم تعیین تکلیف شود. بنابراین موضوع صادرات شرکت‌های صادراتی و عوارضی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و مجموع نرخ تسعیر خوراک های پالایشگاهی که یک الی دو ماه قبل صورت گرفته، همگی نشان می‌دهد شرایط ایجاد شده در بازار سرمایه به شدت بر منافع ذینفعان اثر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: ذینفعان این موضوع شامل ۵۰ میلیون عضو سهام عدالت و میلیون‌ها نفر عضو صندوق‌های بازنشستگی لشکری، کشوری و نیروهای مسلح می‌شوند، لذا از رئیس مجلس می‌خواهم هفته آینده نشستی تخصصی برگزار شود تا این موضوع با مجموعه عوامل مرتبط با حوزه بازار سرمایه مورد بررسی قرار گیرد و شرکت‌ها و انجمن‌های تخصصی نیز حضور داشته باشند. قطعاً راهکارهایی برای حل چالش‌های پیرامون بازار سرمایه وجود دارد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار می‌کنیم تا این مشکل ساماندهی شود. همچنین ایرادی در مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی وجود داشت که آن را در هیئت تطبیق اصلاح کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه