English

رئیس جمهور در جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان:

دولت همچنان اولویت اقداماتش را برمبنای امیدآفرینی اجرایی می‌کند

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است، گفت: معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

دولت همچنان اولویت اقداماتش را برمبنای امیدآفرینی اجرایی می‌کند

​به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در یازدهمین جلسه مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دغدغه‌های نمایندگان خبرگان، گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم در عرصه داخلی و خارجی ارائه کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی حرم امام رضا (ع) و سالگرد رحلت امام بر امیدآفرینی تاکید کردند، همه بخش‌ها موظفند برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند. ما به عنوان دولت این رهنمود رهبری انقلاب را سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات‌مان قرار داده‌ایم چراکه معتقدیم ایجاد امید و نشاط اجتماعی مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

رئیسی افزود: با توجه به اینکه هدف دشمن القای یاس و ناامیدی در بین مردم ماست، دولت مصمم است با تقویت سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه با این حربه دشمنان مقابله کند و امیدواریم با اقداماتی که در دستور کار ماست و با لطف پروردگار و همت مسئولان و همراهی مردم این امر محقق شود.

در یازدهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری که طبق تبصره ٢ ماده ١۵ آئین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری در فاصله بین اجلاسیه‌های رسمی این مجلس برگزار می‌شود، علاوه بر ارائه گزارش اقدامات و موضوعات مورد بررسی در هیئت رئیسه و کمیسیون‌های هفتگانه خبرگان رهبری طی ۶ ماه گذشته، طرح برخی مسائل و مشکلات نیز از سوی اعضا در حضور رئیس‌جمهوری که عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری است، انجام شد.

موضوعاتی همچون راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات، مشکلات اقتصادی، معیشتی و توزیع عادلانه ثروت، کنترل نقدینگی و ناترازی بانک‌ها، تسریع در اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه، کاهش تورم، گسترش عوامل ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرین در جامعه، ساماندهی فضای مجازی و جلوگیری از بسترهای فسادزا، مسئله عفاف و حجاب و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، رفع تبعیض، تحکیم روابط خارجی به ویژه با کشورهای منطقه و همسایگان، بسط عدالت اجتماعی، تبیین دستاوردهای دولت و نظام در این جلسه مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه