English

فرمانده کل ارتش:

رشد و تعالی پدافند هوایی ماحصل اعتماد به نیروی‌های متعهد است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه اولویت ارتش تربیت فرماندهان و مدیران انقلابی، شایسته و با استعداد است، گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.

رشد و تعالی پدافند هوایی ماحصل اعتماد به نیروی‌های متعهد است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از روند پیشرفت کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان، معاونان و مدیران این نیرو، با تأکید بر اینکه اولویت ارتش تربیت فرماندهان و مدیران شایسته، مؤمن و متعهد در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: شناسایی کارکنان با استعداد، تقویت ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نیز انتصاب براساس احصای شایستگی‌ها و عملکردهای مؤثر، یقیناً موجب افزایش توان رزم و قدرت بازدارندگی کشورمان می‌شود.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بومی‌سازی و به روز رسانی تجهیزات راداری و موشکی ماحصل اعتماد به نیروی انسانی با استعداد، نخبه و متعهد است که این تفکر و اقدامات منبعث از آن، باید بیش از پیش تقویت شود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه کانون رشد سرمایه‌های انسانی پدافند هوایی ارتش در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای توجه و تمرکز بر کشف استعدادهای جوانان و تربیت و پرورش استعدادها بوده است، افزود: قطعاً فرماندهان آینده ارتش در مقاطع و مناصب مختلف باید الگویی از یک مدیر جهادی معتقد، مؤمن، متعهد و انقلابی با بازدهی و کارایی بالا در اداره صحنه‌های دشوار، برای جوانان و نسل‌های بعدی باشند تا در تمامی عرصه‌ها شاهد پیشرفت مورد انتظار باشیم.

فرمانده کل ارتش گفت: کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی وظیفه دارد با ارزیابی اصولی و صحیح، رشد و توانمندسازی مستمر کارکنان و انتخاب و سپس زمینه انتصاب برای مناصب مختلف را برای نهادینه سازی اصل شایسته سالاری فراهم کند.

بر اساس این گزارش، کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی، پیش‌تر در نیروهای تابعه ارتش افتتاح شده است و فرمانده کل ارتش روند پیشرفت آنها را مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه