English

تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران به رئیس جمهوری ارمنستان

مهدی سبحانی سفیر تام‌الاختیار جمهوری اسلامی در ارمنستان، امروز - جمعه-با واهاگن خاچاتوریان رئیس جمهوری ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران به رئیس جمهوری ارمنستان

به گزارش خبرگزاری موج، در این دیدار، رئیس جمهوری ارمنستان مسئولیت جدید سبحانی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در ارمنستان را تبریک گفت و با اشاره به اهمیت روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران برای جمهوری ارمنستان طی سه دهه گذشته، ابراز اطمینان کرد که دوره مسئولیت آقای سبحانی نیز شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط دو طرف خواهد بود.

سفیر کشورمان نیز با قدردانی از پذیرایی گرم رئیس جمهوری ارمنستان، افزود: افتخار دارم سلام‌های گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران را به شما و مردم کشور دوست ارمنستان ابلاغ نمایم. روابط بین ایران و ارمنستان، ریشه‌های تاریخی عمیقی دارد و ظرفیت‌های بالقوه بزرگی برای توسعه روابط وجود دارد.

 سبحانی با تاکید  بر تلاش حداکثری در دوره مسئولیتشان به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای ارتقای روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها، ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری صادقانه دو طرف، توسعه روزافزون روابط دوجانبه محقق شود.

طرفین با اشاره به احترام و اعتماد متقابل حاکم بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، تحکیم روابط دوجانبه را در حفظ صلح و ثبات در منطقه مؤثر دانستند و درباره فرصت‌های تعمیق روابط به ویژه در حوزه انرژی، پروژه‌های زیربنایی و همکاری در حوزه فناوری گفت وگو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه