English

معاون رئیس جمهور:

صلابت والدین شهدا عامل پیروزی ملت ایران است

معاون رئیس جمهور در دیدارهای خود با خانواده‌های شهدا در تهران و استان‌ها، به دیدار بانویی رفت که همسر و ۵ فرزند او با اصابت موشک رژیم بعث صدام، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این مادر و دو فرزندش نیز جانباز شدند.

صلابت والدین شهدا عامل پیروزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی با حضور در منزل شهیدان نورمحمدی و در گفتگو با خانم امن‌اللهی با تجلیل از صبر و استقامت این بانوی بزرگوار، اظهار داشت: شما ۶ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اید، اما در این مصیبت بزرگ به فضل الهی همچون کوه مستحکم ایستاده‌اید و از آرمان‌های ملت ایران حمایت می‌کنید و بر پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب تأکید دارید؛ قطعا این روحیه عالی خانواده‌ شهدا از مهم‌ترین عوامل پیروزی، شکست ناپذیری و سرافرازی ملت ایران است.

معاون رئیس‌ جمهور در امور مجلس ، تصریح کرد: صدام و رژیم بعث عراق که از روحیه ایمان و استقامت ملت ایران عصبانی بودند، با توسل به موشک‌باران شهر‌ها و مناطق غیر نظامی به‌ دنبال انتقام از ایستادگی مردم ایران بودند، اما با وجود این اقدامات وحشیانه، نه تنها روحیه مقاومت ملت ایران آسیب ندید، بلکه عزم و اراده‌ آنان بر دفاع از کشور راسخ‌تر شد.

حسینی بر استمرار راه نورانی شهید ان تأکید کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و روحیه مقاومت و ایستادگی خانواده معظم شهدا، با قوت موانع پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سرمی‌گذارد و افتخار دولت مردمی این است که قدردان و تکریم کننده‌ خانواده معظم شهدا باشد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه با حضور در خانواده شهدا از ایمان و صبر و صلابت آنان روحیه و انرژی می‌گیرد، اظهار داشت: در سفر به شهرستان‌ها، علاوه بر برنامه‌های کاری سعی می‌کنیم حداقل با حضور در منزل یک خانواده شهید، تجدید عهد و میثاق با شهیدان داشته باشیم و وصایای شهدا را یادآور شویم و از پدر و مادری که چنین فرزندان برومندی تربیت کرده‌اند، تجلیل به‌عمل آوریم.

مادر شهیدان نورمحمدی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون رئیس جمهور، از خصوصیات فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان خاطراتی بازگو کرد.

معاون رئیس جمهور، همچنین در دیدار مادر و اعضای خانواده شهیدان حمید و علی صفاری، والدین شهدا را نماد ایمان، صبر و استقامت در راه خدا توصیف کرد که از روحیه والایی برخوردار هستند.

گفتنی است که شهیدان علی اکبر نورمحمدی همسر شهید و منصور، مهری، مسعود، منیژه و مینا نورمحمدی در اول فروردین سال ۶۷ بر اثر اصابت موشک به منزل مسکونی آنان به شهادت نائل آمدند و دو فرزند دیگر این خانواده نیز جانباز شدند.

همچنین، شهید حمید صفاری در عملیات بیت‌المقدس ۶ و در سن ۲۰ سالگی و شهید علی صفاری نیز سال ۶۲ به‌دست منافقین کوردل، به شهادت نائل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه