English

پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید دقایقی

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحومه "نصرت همراهی" مادر شهید سرلشکر اسماعیل دقایقی را به خانواده آن مرحومه و مردم استان خوزستان تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید دقایقی

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت «درگذشت مادر بزرگوار شهید والامقام سرلشکر اسماعیل دقایقی از فرماندهان سلحشور دوران دفاع مقدس» تصریح کرد: این مادر پرهیزگار با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت خالصانه به بانوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و پرمهرش فرزندی چون شهید دقایقی را پرورش داد که برای سربلندی میهن و عظمت اسلام در صحنه‌های مختلف افتخارآفرین شد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم. درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همراهی، نماد راستین ایثار و فداکاری و مادر بزرگوار شهید والامقام سرلشکر اسماعیل دقایقی از فرماندهان سلحشور دوران دفاع مقدس، موجب تأثر خاطر شد. این مادر پرهیزگار با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت خالصانه به بانوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و پرمهرش فرزندی چون شهید دقایقی را پرورش داد که برای سربلندی میهن و عظمت اسلام در صحنه‌های مختلف افتخارآفرین شد. بی‌شک یاد و خاطره این مادر در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار خواهد بود. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه