English

فرمانده کل سپاه درگذشت مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه در پیامی در گذشت حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید دقایقی فرمانده حماسه ساز لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.

 فرمانده کل سپاه درگذشت مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه نصرت همراهی» والده ارجمند مجاهد نستوه "سردار سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی" فرمانده حماسه ساز لشکر 9 بدر در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه نصرت همراهی» والده ارجمند مجاهد نستوه "سردار سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی" فرمانده عالیقدر و حماسه ساز لشکر 9 بدر در دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

تردیدی نیست تلاش‌های مومنانه و فاطمی آن مادر گرانقدر در تربیت فرزندی مجاهد و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی چون شهید اسماعیل عزیز که بنیانگذار سپاه بدر و کاشتن بذر نهال مقاومت اسلامی عراق را در تاریخ امت اسلامی رقم زد، ذخیره‌ای گران سنگ برای بهره‌بندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س)  در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن بانوی پرهیزکار و مکرمه را به خاندان معظم دقایقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه