English

فرمانده کل سپاه:

جوهره حرکت جوانان انقلاب در بسیج سازندگی متبلور شده است

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیازهای نظام و میهن اسلامی است.

جوهره حرکت جوانان انقلاب در بسیج سازندگی متبلور شده است

​به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ اردیبهشت‌ماه هر سال یادآور «تشکیل بسیج سازندگی» در سال ۱۳۷۹ به فرمان رهبر عظیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطف درخشان تاریخی در حرکت‌های جهادی برای سازندگی و خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از سیمای میهن اسلامی است.

امروز در پرتو نگاه بلند و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و بیش از دو دهه از غرس نهال بسیج سازندگی، درخت سترگ و تنومندی را شاهد هستیم که سایه‌سار وجودش در میدان‌های رفع محرومیت‌ها و کم‌برخورداری‌ها و همچنین مواجهه موفق با حوادث غیرمترقبه و مشکلات و معضلات فرهنگی اجتماعی و اقتصادی، مامن و قرارگاه گره گشای ملت و کشور را رقم زده است.

«بسیج سازندگی» " تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیازهای نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و از جمله در حوزه زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

خدمت بی‌منت و مجاهدت بی ادعا و عاشقانه جهادگران در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که چون سیلی خروشان هر سدی را می‌شکند و هر مقصودی را دست‌یافتنی می‌سازد؛ این مهم، موهبتی است الهی که قدردانی آن را در توان هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نیست.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری، در زمره فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی در اقصی نقاط این سرزمین، منشأ خیر و برکت و خدمات ارزنده برای مردم نجیب و صبور ایران عزیز بوده است؛ که برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار و پیشران بروز و ظهور بالندگی نسل‌های جوان جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف گروه‌های جهادی، فرا رسیدن بیست و سومین سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را به یکایک جهادگران عرصه سازندگی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی و سپاس از همت انقلابی و جهادی آنان، دوام توفیق بسیج سازندگی در تقویت و توسعه بسترهای تعمیق و سرعت‌دهی نقش‌آفرینی جوانان جهادی مشتاق عزت و سربلندی ایران مقتدر در این میدان بزرگ مقدس و افتخارآمیز را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه