English

در گفتگوی تلفنی روسای جمهور ایران و پاکستان؛

ارتباط دو سویه ایران و پاکستان توسعه می یابد

سران پاکستان و جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی به مناسبت عید سعید قربان، بر همکاری نزدیک و تحکیم روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌ها توافق کردند.

ارتباط دو سویه ایران و پاکستان توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، دفتر نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که سران پاکستان و جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی به مناسبت عید سعید قربان، بر همکاری نزدیک و تحکیم روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌ها توافق کردند.

محمد شهباز شریف در تماس تلفنی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران فرارسیدن عید سعید قربان را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

در بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان آمده است: سران ایران و پاکستان ضمن تبریک متقابل و آرزوی سربلندی و رفاه برای مردم یکدیگر، از این فرصت برای بررسی آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه استفاده کردند.

شهباز شریف با یادآوری رویداد تاریخی افتتاح بازارچه مشترک مرزی پیشین-مند بر عزم خود برای همکاری نزدیک با رئیس جمهور و دولت ایران برای رفاه و بهبود دو ملت همسایه تاکید کرد.

دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد: شهباز شریف و حجت الاسلام رئیسی بر تداوم تماس منظم در سطح بالا و همکاری فعال برای توسعه تعاملات دو کشور توافق کردند.

گفتنی است که نخستین بازارچه مرزی ایران در پیشین سیستان و بلوچستان با پاکستان روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت امسال توسط حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه