English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرگزاری موج:

نقش مردم در بخش اقتصاد برنامه هفتم توسعه پررنگ نیست

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه دولت آن گونه که باید مردم را در برنامه هفتم دخیل نکرده است، گفت: نقش مردم در بخش اقتصاد برنامه هفتم توسعه پررنگ نیست.

نقش مردم در بخش اقتصاد برنامه هفتم توسعه پررنگ نیست

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، یکشنبه گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری با حضور در جلسه علنی مجلس، لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

با توجه به اعلام وصول لایحه برنامه هفتم توسعه، این لایحه به کمیسیون های تخصصی و تلفیق ارجاع ‌شد تا بعد از طی شدن مهلت قانونی، گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات در یکی از جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

موعد اجرای لایحه برنامه ششم تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه روز دوشنبه پنجم تیرماه با حضور در صحن مجلس مطالبی دراین زمینه بیان کرد و نمایندگان هم دیدگاه های خود را مطرح کردند که در این نشست بحث های کلی مطرح شد.

 عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه افزود: عصر همان روز برنامه هفتم با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون تلفیق بررسی و کلیات آن تصویب شد.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: دولت برنامه ای نوشت و مجلس باید روی آن کار وتغییرات لازم را اعمال کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مشکل اساسی برنامه هفتم توسعه را در حوزه درمان وبخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: دولت در این برنامه مردم را آنگونه که باید در اقتصاد دخیل نکرد و حضور مردم در اقتصاد پررنگ نیست و در امر اقتصاد نقش دولت برجسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه