English

تقاضای دوفوریت لایحه واردات خودروی کارکرده در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو که در صورت تصویب نهایی امکان واردات خودروهای سواری کارکرده فراهم می شود، در دستور کار مجلس قرار گرفت.

تقاضای دوفوریت لایحه واردات خودروی کارکرده در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج،، نشست علنی امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۷تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش شوردوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی سندالحاقی (پروتکل) تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولتهای عضو را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان وگزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد سامـانه جامع اطلاعات امــوال غیــرمنـقـول دستـگاههـای اجــرایی (سادا) از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستتور کار امروز قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه