English

استاندار تهران فراخوان داد:

افراد جویای کار برای فعالیت به واحدهای تولیدی رباط کریم مراجعه کنند

استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم گفت: شهرستان رباط کریم قطب کار تولیدی است و از جوانان در مهارتهای مختلف دعوت می‌کنیم تا برای کار در این شهرستان حضور پیدا کنند.

 افراد جویای کار برای فعالیت به واحدهای تولیدی رباط کریم مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا فخاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم با اشاره به بازدید از مراکز تولیدی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال گفت: از بخش‌های تولیدی مختلف در شهرستان رباط کریم بازدید کردیم که قابلیت‌های لازم برای رقابت در سطح بین‌المللی را دارند و خیلی از شرکت‌های اروپایی و آسیای شرقی خواستار دریافت تولیدات این واحدها هستند که جزو افتخارات ما است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها نقاط مشکل‌زا از جمله در حوزه بانکی، مالیاتی، گمرکی، تهیه مواد اولیه و نبود توجیهات فرآیندی احصا و با حضور سایر مسئولین پیگیری و پاسخگویی‌های لازم صورت گرفت تا زمینه برای رفع مشکلات تولید فراهم شود.

استاندار تهران تاکید کرد: شهرستان رباط کریم قطب کار تولیدی بوده و برای جبران عقب ماندگی نیازمند نیروی کار است؛ از این‌رو فرصتهای شغلی زیادی فراهم است و از جوانان در مهارتهای مختلف دعوت می‌کنیم تا برای کار در این شهرستان حضور پیدا کنند.

فخاری با اشاره به مشکل آب برای توسعه شهرک صنعتی پرند گفت: یکی از موضوعات در حوزه کمبود آب، مصرف بهینه نه تنها در سطح صنعتی بلکه در بخش مصارف خانگی است که باید تبدیل به فرهنگ شود.

وی افزود: نظام بازگردانی آب به شبکه مصرف نیز ضروری است و امروز در منطقه‌ای در حاشیه پرند و رودخانه شور، آب‌های سطحی را شاهد بودیم که قابلیت بازگردانی دارند؛ از این‌رو به فرمانداری تاکید کردیم تا بازگردانی این آب‌ها در دستور کار قرار گیرد تا در چرخه فضای سبز از آن استفاده شود.

استاندار تهران تاکید کرد: با دقت در چگونگی مصرف، تعدیل مصرف و بازگردانی آب می توان مدیریت آب را نظام‌مند کرد.

فخاری در مورد نهضت ملی مسکن و ایجاد مسکن برای کارگران در شهرکهای صنعتی از جمله رباط کریم خاطرنشان کرد: از آنجا که بخش صنعتی رباط کریم این قابلیت را دارد که برای کارگران در اطراف شهرک‌های صنعتی منزل ایجاد شود و این آمادگی از سوی صاحبان واحدهای تولیدی نیز وجود دارد؛ لذا تامین زمین از طرف دولت و ساخت از طرف صاحبان واحدها پیگیری می‌شود تا مشکل مسکن کارگران رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه