English

وزیر پیشنهادی صمت در صحن مجلس:

بازار خرد سرمایه باید در مسیر ظرفیت‌های صمت قرار بگیرد

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ابهامات مطروحه پیرامون مدرک تحصیلی‌اش گفت: مدرک بنده توسط صدها مرکز که یکی از آنها کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بوده بررسی و تایید شده است.

بازار خرد سرمایه باید در مسیر ظرفیت‌های صمت قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ابهامات مطروحه پیرامون مدرک تحصیلی‌اش گفت: مدرک بنده توسط صدها مرکز که یکی از آنها کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بوده بررسی و تایید شده و ای کاش کسانی که این شائبه‌ها را بیان می‌کنند به دانشگاه‌های محل تحصیلی بنده مراجعه کرده و از صحت آن مطلع شوند.

عباس علی آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های خود برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: تا قبل از این‌که به مجلس بیایم انگیزه بنده به اندازه الان نبود چرا که اکنون می‌خواهم ثابت کنم که ما می‌توانیم. این تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است ۴۰ سال است که دشمن تلاش می‌کند که بگوید شما نمی‌توانید و روی نقاطی دست می‌گذارد که ثابت کند ما نمی‌توانیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صدها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آنها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است. ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.

وی ادامه داد: بنده فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف در مقطع کارشناسی و در رشته مهندسی مکانیک هستم و عکس بنده را در کتاب سرآمدان شریف چاپ کرده‌اند. در دانشگاه تهران نیز در مقطع ارشد مهندسی مکانیک فوق‌لیسانس دریافت کردم و سالهاست در این دانشگاه تدریس می‌کنم. مدرک دکتری خود را از دانشگاه خواجه نصیر طوسی گرفتم و با مجلس شورای اسلامی فاصله زیادی ندارد، می‌توانید مراجعه کرده و صحت آن را بسنجید.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در ادامه اظهار کرد: سال‌هاست به عنوان عضو حقوقی شورای آموزش عالی به عنوان عالی ترین شورای علمی کشور در وزارت علوم حضور دارم و رئیس انجمن مهندسان مکانیک ایران و رئیس انجمن برق آبی هستم. در بحث تعامل با مجلس شورای اسلامی نیز مطالبی مطرح شد که صحیح نیست، اگر تعامل وجود نداشته باشد اصلا نمی‌توان کار را پیش برد. بنده در یک بنگاه صنعتی بزرگ کار کرده‌ام.

ادامه دارد...

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه