English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پهپادها سرنوشت جنگ‌ها را تغییر می‌دهند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اهمیت و به ‌کارگیری هواپیمای بدون سرنشین در درگیری‌ ها و جنگ‌های امروز در کنار جنگنده‌های با سرنشین، می‌توانند سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

پهپادها سرنوشت جنگ‌ها را تغییر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تجلیل از خلبانان، کارکنان فنی پیشکسوت و فرزندان شهدای نیروی هوایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه هدف از تشکیل این‌گونه مراسم، قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شما پیشکسوتان در دوران خدمت، به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز ما در کشورمان هرچه داریم، به برکت مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و شما پیشکسوتان عزیز است.

امیر واحدی با اشاره به رشادت‌های شهید امیر سرتیپ دوم قجاوند ادامه داد: شهید قجاوند که به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید بابایی دوم نیروی هوایی هستند، علاوه بر شرکت در تمامی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، بعد از جنگ نیز هر جا که اتفاق ناگواری برای مردم کشورمان اتفاق می‌افتاد، اولین نفری بود که سر صحنه حاضر می‌شد و به کمک سیل زده‌ها و زلزله زده‌ها می‌شتافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به شرایط مساعد کشور در حوزه‌های مختلف یادآور شد: قطعاً آینده خوبی برای کشور متصور هستیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جوانان این کشور که میراث‌داران گذشتگان و قهرمانان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی هستند، کشور را به شرایط مطلوب و آرمانی خواهند رساند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت به کارگیری پهپاد در جنگ‌های امروز افزود: اهمیت و به‌کارگیری هواپیمای بدون سرنشین به اندازه هواپیماهای با سرنشین جدی و اثرگذار است و در درگیری‌ها و جنگ‌های امروز در کنار جنگنده‌های باسرنشین، می‌توانند سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه