English

سخنگوی وزرات دفاع:

«فتاح» و «خیبر» حاصل ظرفیت مشترک موشکی سپاه و وزارت دفاع هستند

سخنگوی وزارت دفاع گفت: موشک‌های فتاح و خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مشترک سپاه و وزارت دفاع هستند.

«فتاح» و «خیبر» حاصل ظرفیت مشترک موشکی سپاه و وزارت دفاع هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رونمایی از موشکهای بالستیک فتاح و خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک سپاه و وزارت دفاع است و این موفقیت ها در پیشبرد توان صنعتی و عملیاتی ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک به مناسبت رونمایی موشک فتاح سپاه اظهار داشت: همکاری های نهادینه شده بین نیروهای مسلح و مشارکت نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی به پشتوانه ای برای حفظ روند پیشرفت های بی وقفه در دستیابی به قله های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه ها تبدیل شده است.

وی افزود: وزارت دفاع در راستای برنامه های راهبردی مبتنی بر تولید تسلیحات، تجهیزات و سامانه های دفاعی و ارتقای فناوری متناسب با برآورد تغییر تهدیدات و حفظ تراز قدرت بازدارندگی، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و کمک به توان صنعتی کشور افزایش داده است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآورشد: این وزارتخانه همچنین با اتخاذ رویکرد تعاملی، فعال و بهره گیری از حمایت های دولت خدمتگزار و مردم سلحشور ایران اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات لازم را به منصه ظهور می رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی