English

فرمانده کل سپاه:

اگر امام زمان را به موقع یاری نکنیم باید منتظر تکرار عاشورا باشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امام زمان را به موقع و درست یاری نکنیم باید منتظر تکرار عاشورا و حوادثی مانند مسجد کوفه باشیم.

اگر امام زمان را به موقع یاری نکنیم باید منتظر تکرار عاشورا باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر حسین سلامی در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار شهید دیار سربداران در سبزوار اظهار کرد: امروز استخوان‌های دشمنان خرد و دچار پوکی استخوان شده اند، عقب نشسته مسیر را گم کرده، سرگردان و حیران هستند و با نگاه کردن به صورت آنها نشانه‌های افسردگی و شکست را می‌توان مشاهده کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با وجود شکست‌های مداوم باز هم از توطئه‌های خود دست برنداشته است، خود را فریب داده و به آینده مبهم دلخوش کرده است اما بداند ملت ایران روشن و بیدار است و می‌داند چگونه از هویت، عزت، استقلال و آزادی و اسلام دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه سبزوار به واسطه قهرمانان و تاریخش شناخته می‌شود و رهبر معظم انقلاب به خوبی به این دو موضوع در دیار با برگزارکنندگان کنگره اشارکردند، گفت: با شهادت شهید الداغی سبزوار به عنوان نماد غیرت در ایران و جهان شناخته شد.

سردار سلامی با تاکید بر یاری و پیروی از رهبر معظم انقلاب افزود: اگر امام زمان را به موقع و درست یاری نکنیم باید منتظر تکرار عاشورا و حوادثی مانند مسجد کوفه باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اسلام بدون شهادت و جهاد باقی نمی‌ماند، افزود: اسلام دین حق است و مستکبران جهان و دشمنان اسلام حق را بر نمی‌تابند و با حق ستیز می‌کنند.

وی با اشاره به هدف دشمن برای نابودی کشورهای اسلامی با اشاره به جنگ‌های اخیر ایجاد شده توسط دشمنان اسلام اضافه کرد: می‌دانیم چه می‌خواهند. کاملاً بر نیتشان واقفیم. آنها می‌خواهند نور خدا را که در رخسار انقلاب جلوه گر شده خاموش کنند. آنها می‌خواهند پیام آسمانی وحی را در میان اصوات شیطانی خود خاموش کنند. آنها می‌خواهند خدا عبادت نشود. از ماذنه مساجد صدای اذن بلند نشود. آنها می‌خواهند زمین بستر عصیان به خدا باشد و مسلمانان را به اسارت و استقلال ما را بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه