English

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:

عملیات مقتدرانه ناوگروه ۸۶ قدرت نیروهای مسلح ایران را به نمایش گذاشت

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: عملیات مقتدرانه، شجاعانه و موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تجربه‌ای بسیار ارزشمند است که قدرت نیروهای مسلح ایران را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات مقتدرانه ناوگروه ۸۶  قدرت نیروهای مسلح ایران  را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

به لطف خداوند متعال و تلاش شجاعانه مبتنی بر علم روز دریانوردی و برنامه‌ریزی دقیق متخصصان و سربازان جان‌برکف ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا باز هم قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این بار در عرصه دریانوردی به منصه ظهور گذاشته شد. این مهم محقق نمی‌شد، مگر با تکیه بر دانش و توان جوانان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در نیل به خودکفایی، مفهوم «ما می‌توانیم» را به بهترین شکل ممکن معنی کردند.

پیمودن قریب به ۷۰ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پیمودن ۳۶۰ درجه به دور کره زمین و عبور از اقیانوس‌های هند، آرام و اطلس در مقابل چشمان از حدقه درآمده دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم سنگ‌اندازی قدرت‌های استکباری، برگ زرین دیگری بود در کسب موفقیت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.

عملیات مقتدرانه، شجاعانه و موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران (ناو تمام‌ایرانی دنا و ناوبندر مکران) پیمودن این مسیر، طی هشت ماه در آب‌های آزاد جهان و با حضور در پهنه‌های آبی که همواره جولانگاه قدرت‌های جهانی بوده تجربه‌ای بسیار ارزشمند و ستودنی است.

اینجانب این موفقیت غرورانگیز را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، نیروهای مسلح فداکار و غیور، به جنابعالی و به‌ویژه فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برادر عزیزم امیر شهرام ایرانی و کارکنان عزیز و خدوم ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تبریک عرض می‌کنم.

امید است خدواند بزرگ و متعال، توفیق و ثبات قدم در انجام تکلیف به همه ما عطا بفرماید. از محضر باری‌تعالی سلامتی و توفیق در خدمت روزافزون به نظام مقدس اسلامی و مردم شریف میهن اسلامی در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی