English

فرمانده نیروی دریایی سپاه :

شکوه کاری نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم خورده است/هیچ فاصله‌ای میان ارتش و سپاه نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

شکوه کاری نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم خورده است/هیچ فاصله‌ای میان ارتش و سپاه نیست

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: دنا در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این ساخته دست ایرانی است.

سردار تنگسیری ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این شناورها باید حضور مستشاری می‌داشتند اما پس از انقلاب و با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم خودمان روی پای خودمان بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: تحمل این رول پیچ‌ها و تلاطم‌های سخت توسط رزم ناو دنا نشانه درخشندگی این ماموریت است و من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند.

وی تاکید کرد: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید با استقبالی گرم و با شکوه از این دلاوران در این ناوگروه، اقدام صورت گرفته را افتخار ملی بدانیم.

سردار تنگسیری تصریح کرد: دور زدن دنیا کار بزرگی بود و این شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم و ما به کوری دشمنان سربازیم و تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه