English

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

ساخت شناورهای پیشرفته بیانگر قدرت جوانان ایران اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها شناور جمهوری اسلامی ایران است که دارای موشک‌های سطح به هوا عمود پرواز بر روی آن قرار دارد.

ساخت شناورهای پیشرفته بیانگر قدرت جوانان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری با اشاره به ساخت شناور شهید سلیمانی و الحاق آن به نیروی دریایی سپاه ، افزود: کلاس شناور منحصر به فرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و توان جوانان ۳۵ ساله در نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده است.

وی اظهار کرد: این شناور دارای کاتاماران بدنه دوجداره است به گونه‌ای که اگر یک سمت آن مورد اصابت قرار بگیرد و سمت دیگر عملیاتی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها شناور جمهوری اسلامی ایران است که دارای موشک‌های سطح به هوا عمود پرواز بر روی آن قرار دارد.

تنگسیری برد موشک‌های مستقر بر روی شناور کلاس حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: موشک‌های این شناور از ۴۰ کیلومتر تا ۲ هزار کیلومتر بُرد دارد.

وی گفت: شناور دیگر این مجموعه به نام شهید باقری است که در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مستقر می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور سوم کلاس حاج قاسم سلیمانی را به نام شهید صیاد شیرازی دانست و بیان کرد: شناور بعدی این کلاس به نام شهید رئیسعلی دلواری ساخته می‌شود.

تنگسیری بیان کرد: افتخار می‌کنیم یکی دیگر از شناورهای کلاس حاج قاسم سلیمانی به نام یک شهید از خطه دلوار نام‌گذاری می‌شود تا در مقابل استکبار جهانی در خلیج فارس بایستد.

وی شهدای دلوار تنگستان را نماد مبارزه با استعمار، حماسه آفرین، مردانگی و غیرت عنوان کرد و اظهار کرد: نام دلوار به دلیل اینکه دلیران این منطقه به صورت مستقیم با استعمارگران انگلیس به مبارزه پرداختند و نام خود را در جهان جاوید کردند در تمام جهان شناخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شهید رئیسعلی دلواری در سن ۲۶ سالگی با همرزمان خود در سواحل خلیج فارس در بوشهر و تنگستان در مقابل انگلیس ایستادند و امروز نام دلوار در تمام جهان شناخته شده است.

وی افزود: جوانان دیگر استان بوشهر در مقابل استکبار در خلیج فارس ایستادند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و ایران اسلامی فدا کردند.

تنگسیری اضافه کرد: بوشهر تنها استانی است که با سه دشمن اجنبی استعمار انگلیس، استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و نوکر استکبار جهانی صدام بعثی ایستاد و ۲ هزار شهید تقدیم کرد.

فرمانده بسیج امام حسین (ع) دلوار گفت: دلوار مهد مبارزه با استعمار انگلیس است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه دلوار همانند گذشته آماده جانفشانی در راه نظام و انقلاب اسلامی است افزود: مردم حماسه آفرین و ولایت‌مدار دلوار با تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی و مذهبی آماده خلق حماسه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه