English

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

امروز تولید صفر تا ۱۰۰ شناورهای دریایی ایرانی کاملا بومی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه جنس بدنه شناورهای دریایی با سرعت ۹۰ نات در کشورمان از کربُن است، گفت: صفر تا ۱۰۰ این شناورها را در همین کشور تولید کرده‌ایم و نسل آینده ما به طور قطع از این هم فراتر خواهد رفت.

امروز تولید صفر تا ۱۰۰ شناورهای دریایی ایرانی کاملا بومی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه روز پنجشنبه در مراسم آغاز اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی کشور به میزبانی هرمزگان افزود: امروز به موشک هایی دسترسی داریم که می‌توانیم در سرعت بسیار بالا و با برد بیش از ۱۰۰ کیلومتر را از شناور ۱۳ متری شلیک کنیم و این نیز در دنیا بی سابقه است و این نوید را می‌دهیم که شما دانشجویان به عنوان نسل آینده، فراتر از این خواهید رفت و به فراتر از این هم دست خواهید کرد.

وی بیان کرد: در زمان طاغوت بیشترین موشک ما، «هارپون» بود و عراقی ها نیز از شرق موشک مشابهی گرفته بودند و همه دارایی ما همین موشک بود اما امروز فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه، به انبوهی از تجهیزات دست پیدا کرده‌اند که می‌توان به نصب موشک ۱۰۰ کیلومتری روی شناور هشت متری اشاره کرد که این حاصل ما می توانیم است.

سردار تنگسیری با اشاره به خاطراتی از دفاع مقدس تاکید کرد: روزی در آبادان در محاصره به اندازه انگشتان دست آر پی جی نداشتیم و برخی از مردم با دست خالی به دفاع از این منطقه رفتند اما خوشبختانه امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که همان لشکری که به لشکر ۴۱ ثارالله در دوران جنگ تحمیلی پاتک زد، فرمانده‌اش در مقابل شهید سلیمانی گزارش کار می‌دهد و تحت فرماندهی ایشان، برای نجات کشورش از عراق، گزارش تجهیزات و توانایی ارائه می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی را راهی برای تقویت روحیه ملی دانست و گفت: این کشور متعلق به شما جوانان است و باید بدانید که در کجا و با چه عقبه‌ای زندگی می‌کنید و چه کسانی پرچم این کشور را به دست گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: رزمندگان ما با تمام قوا و دستان خالی در برابر دنیایی که می‌خواست ریشه ملت ایران را بخشکاند، ایستادند و این ملت روز به روز پیشرفت می‌کند و شما (دانشجویان) بخشی از این پیشرفت‌ها را در این اردوها خواهید دید.

سردار تنگسیری ادامه داد: این کشور و تمام ظرفیت‌های آن متعلق به خودتان است و افتخاری بوده که به عنوان آینده‌های این مملکت زیرنظر کسی باشید که زیر عَلَم امام زمان (عج) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه