English

وزیر امور خارجه:

جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است

وزیر امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است، ما با قوت دوست روزهای سخت و آسایش لبنان خواهیم ماند.

جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان در جمع رسانه‌ها و مستقبلین در پارک ایران در مارون الراس لبنان اظهار داشت: امروز در منطقه مرزی مارون الراس هستیم و یکبار دیگر با صدای بلند حمایت خود را از مقاومت لبنان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

وی ادا که داد: روز گذشته در دیدارم با آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تحلیل‌ها و ارزیابی‌های دقیقی را از ایشان دریافت کردم. اظهارات ایشان موید این موضوع مهم بود که امروز مقاومت لبنان و مقاومت فلسطین در قوی‌ترین و بهترین وضعیت خود قرار دارد ولی از طرف دیگر صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و با بحران‌های چندلایه سیاسی، اجتماعی و امنیتی مواجهه هستند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است. ما با قوت دوست روزهای سخت و آسایش لبنان خواهیم ماند.

امیر عبداللهیان بیان کرد: مقاومت لبنان اثبات کرد که صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و مقاومت مهم‌ترین گزینه‌ای است که امنیت، آسایش و حفظ تمامیت ارضی را برای لبنان به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد: منقه ما وارد صفحه جدیدی از همکاری‌های دسته جمعی شده است. آینده برای کشورهای منطقه آینده‌ای بسیار روشنی است و بی تردید تمامی تحولات مثبت منطقه در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وزیر امورخارجه گفت: راه حل سیاسی جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک در میان همه فلسطینیان است. رفراندومی بین ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحی، یهودی و مسلمان است.

امیرعبداللهیلان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جز خیر، امنیت و رفاه برای منطقه نمی‌خواهد.

 

بیشتر بخوانید:

حضور امیرعبداللهیان در نقطه صفر مرزی لبنان

جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری برای حل بحران انرژی و برق در لبنان است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی