English

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

افسران انتظامی باید در حوزه سواد رسانه‌ای آموزش ببینند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افسران و نیروها امروز باید در حوزه سواد رسانه‌ای و آموزش‌های تخصصی حوزه مأموریتی خود و دیگر مسائلی که با آن مواجه هستند، آموزش ببیند.

افسران انتظامی باید در حوزه سواد رسانه‌ای آموزش ببینند

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش سراسری فرماندهان انتظامی کشور با بیان اینکه شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری باید در فرماندهی انتظامی کشور رواج داشته باشد، اظهار داشت: یک افسر انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده در حوزه مأموریتی و مسئولیتی خود آماده باشد.

سرلشکر باقری گفت: افسران و نیروها امروز باید در حوزه سواد رسانه‌ای و آموزش‌های تخصصی حوزه مأموریتی خود و دیگر مسائلی که با آن مواجه هستند، آموزش ببیند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم و فوق‌العاده که باید قبل از هر چیزی در نیروی انسانی نمود پیدا کند، سرمایه معنوی و بصیرت است؛ باید در هر امری بصیرت و معنویت وجود داشته باشد؛ اما در امور انتظامی، امنیتی و نظامی این امروز بیشتر نمود دارد.

وی اضافه کرد: آن کسی که بصیرت و معنویت داشته باشد در برابر سختی‌ها، حوادث، گرفتاری‌ها، وسوسه‌ها و پیشنهادات گناه‌آلود پایش نخواهد لرزید.

 

بیشتر بخوانید:

تاسیس سپاه یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است

ارتش جلوه‌ اقتدار، امنیت و سربلندی کشور است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه