English

سرلشکر باقری:

امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است.

امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست جمع بندی ارزیابی و نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی هرمزگان، گفت: نیروی انتظامی در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی همچون برقراری امنیت را بر عهده دارد.

وی افزود: نوع تهدیدات در نظام اسلامی کار نیروی انتظامی برای محافظت از امنیت و ثبات جامعه را چند برابر پر اهمیت می کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: وظیفه سنگین ما جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدمت به نظام و پاسداری از خون شهداست؛ شرط نصرت الهی این است که ما در راه خدا مخلصانه عمل کنیم و آنچه در توان داریم، به کار گیریم.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است، افزود: ایران اسلامی با همه عداوت و توطئه افکنی دشمنان و معاندان، بحمداله سربلند مسیر آرمانی اش را طی می کند.

وی نیروی انتظامی را نیرویی در حال رشد با عملکرد مثبت خطاب کرد و گفت: برخی نیروها تجهیزات محور اند اما ناجا، نیرویی است که بیش از همه به نیروی انسانی متکی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح آموزش و تربیت دو بازوی ارتقاء توان نیروی انسانی توصیف کرد و اظهارداشت: باید در جذب نیروی انسانی دقت شود و افراد متدین، متعهد، اصیل، معتقد و گوش به فرمان ولایت جذب بدنه ناجا شوند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه صحنه هایی که ناجا در آن وارد عمل می شود بسیار سخت و حساس است، ادامه داد: مبارزه با قاچاق از مطالبات مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حماسه ۹ دی ماه اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در 9 دیماه با بصیرت و آگاهی به خوبی احساس کردند، نظام به حضورشان در صحنه نیاز دارد بنابراین با حضورشان آتش فتنه گران را خاموش کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه