English

حضور گسترده مردم در مصلای بزرگ تهران برای برپایی نماز عید فطر

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم تا ساعتی دیگر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

حضور گسترده مردم در مصلای بزرگ تهران برای برپایی نماز عید فطر

به گزارش خبرگزاری موج، درهای مصلای تهران از اذان صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت به روی نمازگزاران گشوده شده است و گروههای مختلف مردم از ساعات اولیه امروز خود را به محل برگزاری نماز عید فطر رسانده اند.

مراسم نماز عید فطر پس از سه سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود؛ این آیین معنوی به صورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا وسیما پخش خواهد شد.

بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، درهای مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب ، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.

اقشار مختلف مردم و بویژه کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود در نماز عبادی عید فطر حضور یافته اند.

پس از اقامه نماز، رهبر معظم انقلاب خطبه‌های نماز عید فطر را ایراد خواهند کرد.

 

ویژه‌برنامه‌های عید فطر در مصلای تهران آغاز شد

ویژه برنامه‌های عید سعید فطر در تهران از دقایقی پیش با شعار «عید بندگی و همبستگی» و با حضور هزاران نفر از مردم تهران در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.

نماز باشکوه عید سعید فطر نیز ساعت ۸ صبح امروز به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران آغاز اقامه خواهد شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز هزاران نفر از مردم نمازگزار تهران در مصلای تهران حضور پیدا کرده اند و همچنان خانواده‌ها و مردم بسیاری در حال ورود به محوطه مصلای تهران هستند.

درب های مصلای تهران از از ساعت ۴ صبح باز شده و شهروندان می توانند از درب‌های واقع در ضلع شمالی و ضلع شرقی مصلا وارد محوطه شوند.

اجرای سرود ویژه عید فطر توسط گروه ماوا و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع) به همراه برگزاری پویش مردمی ثبت عکس و فیلم از نماز عید فطر از برنامه های تدارک دیده شده برای مراسم امروز است.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران برای نوجوانان، کودکان و دانش آموزان برنامه های فرهنگی ویژه‌ای در نظر گرفته که در حال اجرا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه