English

اعلام جزئیات اقامه نماز عید فطر در بندرعباس

مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس گفت: نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود.

اعلام جزئیات اقامه نماز عید فطر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام سعید کذایی مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس ظهر امروز (اول اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: نماز عید فطر فردا شنبه در بندرعباس در چهارراه مصلی (شهید مطهری) برگزار می شود که به دلیل ازدیاد جمعیت مانند سال های گذشته، از فضای خیابان های مجاور استفاده خواهد شد.

وی افزود: همزمان با اعلام آغاز ماه شوال و عید سعید فطر نماز جماعت صبح را در این روز اقامه خواهیم کرد و همزمان با طلوع آفتاب دعای ندبه قرائت می‌شود، یکی از آداب روز عید فطر قرائت این دعا هست هر چند که روز جمعه هم نباشد و توسط مداح اهل بیت برگزار می شود.

مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس اظهار کرد: اجرای یک گروه تواشیح و سرود، بیان احکام شرعی از جمله برنامه های برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس است.

حجت الاسلام کذایی در ادامه گفت: بلافاصله بعد از نماز عید فطر دو خطبه که جزئی از نماز هم محسوب می شود، توسط حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان قرائت می گردد.

گفتنی است، طبق اعلام پلیس راهور هرمزگان از ساعت ۱۲ امشب که محدودیت ترافیکی از حدفاصل پارک شهید دباغیان تا میدان هتل هرمز و ابوذر بندرعباس ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی