English

رئیس مجلس:

ایران اسلامی استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.

ایران اسلامی استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۷ فروردین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران امسال به طور ویژه و تاریخ ساز خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآورند. ایران اسلامی امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است. لذا به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه سلام و درود می فرستم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند متعال مسألت می کنم.

وی افزود: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی شک یکی از تأثیرگذارترین و باشکوه ترین روزهای قدس سال های اخیر را رقم زد و ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت علیه ظلم و سلطه امام خمینی (ره) که بنیانگذار این راهپیمایی باشکوه بودند هرساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن اشاره به شب های پرارزش قدر گفت: دیدیم که چگونه میلیون ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه هایی باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باورهای دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند.

قالیباف افزود: اینجانب برخود فرض می دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم های لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمومنین (ع) خاضعانه تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه