English

بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه‌ی روز قدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج، متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه‌ی روز قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مسئولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملتهای مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‌کن کردن آن، دست نخواهند کشید...» -امام خمینی(ره)

راهبرد عالمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام و انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، دعوت به اتحاد جوامع و کشورهای اسلامی در برابر تعدی‌های رژیم اشغالگر، متجاوز، شرور و کودک‌کش صهیونیستی است.

هفتاد و پنج سال از توطئه مشترک دولت‌های استعماری غربی به‌ویژه انگلیس و سرمایه‌داران صهیونیست در جعل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام می‌گذرد و در این زمان طولانی میلیون‌ها انسان بی‌گناه به دست این رژیم غاصب شهید، مجروح، زندانی و آواره شده‌اند.

در طول حیات سراسر شرارت این شجره خبیثه، کشورهای غربی که ادعایشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را پر کرده، همواره از جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی نموده‌اند.

روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم اشغال‌گر قدس، طرح‌های سازش و عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف و اعتراض، درون رژیم صهیونیستی را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر می‌نماید.

کارکنان غیور و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های متعهدشان، همدوش امت ایثارگر و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز قدس، حضوری باشکوه‌تر از هر سال به هم خواهند رساند و نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف را با تمام وجود فریاد خواهند زد و نشان خواهند داد که به تعبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا «عاشق مبارزه‌ی با صهیونیست‌ها» و آماده جهاد «در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستی» هستند و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های بلند و نورانی امامین انقلاب اسلامی در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف اعلام می‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه