English

مجلس با سوال از وزیر بهداشت وارد جلسه علنی شد

سوال محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

مجلس با سوال از وزیر بهداشت وارد جلسه علنی شد

به گزارش خبرگزاری موج، نشست علنی امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است سوال محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،گزارش شوردوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی تمدید (پروتکل) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولتهای عضو را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد،ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی(ارجاع از جلسه علنی) وادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه